Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

SHOOZ
Mariankatu 8
00170 Helsinki

09-4246 8188
asiakaspalvelu@shooz.fi
shooz.fi
Y-tunnus 1612996-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout, käy katsomassa maksuehdot alla olevan linkin kautta.
(Pankkimaksut, luottokorttimaksut, mobiilimaksutavat, lasku ja osamaksupalvelut)

https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

SHOOZ
Mariankatu 8
00170 Helsinki

09-4246 8188
asiakaspalvelu@shooz.fi
shooz.fi
Y-tunnus 1612996-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimitus tapahtuu Postin kautta.

Toimitusmaksu kuuluu hintaan kenkien kanssa.

Erikseen ostettavissa kenkien hoitoaineissa toimituskulut lisätään hintaan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimitusaika on keskimäärin noin 3 viikkoa.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai  palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa


tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Ennen kuin palautat tilauksen, ole yhteydessä myyjään sähköpostilla myynti@wincom.fi, niin saat ohjeet palauttamista varten.
Asiakaspalautuksissa asiakas vastaa palauttamisen toimituskustannuksista. Emme lunasta meille lähetettyjä palautuksia, joista
ei ole sovittu etukäteen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole
tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

SHOOZ
Mariankatu 8
00170 Helsinki

09-4246 8188
asiakaspalvelu@shooz.fi
shooz.fi
Y-tunnus 1612996-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout, käy katsomassa maksuehdot alla olevan linkin kautta.
(Pankkimaksut, luottokorttimaksut, mobiilimaksutavat, lasku ja osamaksupalvelut)

https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

SHOOZ
Mariankatu 8
00170 Helsinki

09-4246 8188
asiakaspalvelu@shooz.fi
shooz.fi
Y-tunnus 1612996-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimitus tapahtuu Postin kautta.

Toimitusmaksu kuuluu hintaan kenkien kanssa.

Erikseen ostettavissa kenkien hoitoaineissa toimituskulut lisätään hintaan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimitusaika on keskimäärin noin 3 viikkoa.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai  palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa


tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Ennen kuin palautat tilauksen, ole yhteydessä myyjään sähköpostilla myynti@wincom.fi, niin saat ohjeet palauttamista varten.
Asiakaspalautuksissa asiakas vastaa palauttamisen toimituskustannuksista. Emme lunasta meille lähetettyjä palautuksia, joista
ei ole sovittu etukäteen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole
tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit